F.A.Q.

Meest gestelde vragen

Wie is Park4You?

Park4You is een internetaanbieder van een valet service op Luchthaven Eindhoven Airport.


Wat is het verschil tussen valet parking en parking service?

Bij valet parking moet u als u weer terugkomt wachten tot uw chauffeur de auto komt brengen. Bij parking service loopt u zelf naar uw auto zodat u sneller weg bent.


Wat zijn de openingstijden?

De valet parking service is beschikbaar tijdens de openingstijden van de luchthaven.


Staat mijn auto veilig geparkeerd bij Valet Parking?

De parkeerterreinen waar Valet Parking gebruik van maakt zijn afgesloten parkeerterreinen.


Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Alle auto’s worden geparkeerd op afgesloten terreinen in de buurt van Eindhoven Airport.


Hoe kan ik een parkeerplaats reserveren?

Een parkeerplaats reserveren kan via onze website. Na betaling ontvang je de reserveringsbevestiging via je e-mail. In deze reserveringsbevestiging vind je alle belangrijke gegevens zoals: het adres van de parkeerlocatie en het telefoonnummer. Druk je reservering af en neem deze mee zodat je het adres en telefoonnummer bij je hebt.


Staat mijn auto klaar als ik terugkom?

Ja, bij terugkomst staat uw auto weer op dezelfde parkeerplaats als waar u hem afgegeven hebt.


Waarom wordt de kilometerstand genoteerd?

Hiermee heeft u de garantie dat uw auto tijdens uw afwezigheid niet ongelimiteerd gebruikt wordt.


Word ik op de luchthaven afgezet?

Nee, simpelweg omdat wandelen veel sneller gaat en de Luchthaven Eindhoven Airport zich op 100 meter loopafstand bevindt van de Valet Parking. U omzeilt hiermee alle slagbomen en verkeersopstoppingen.


Waarom is het zo goedkoop om mijn auto te laten wassen?

Doordat een groot gedeelte van onze klanten (80%), gebruik maakt van deze service, hebben wij goede afspraken kunnen maken. En daar profiteert u weer van!


Hoe kan ik betalen?

U kunt online betalen via de volgende betaalsystemen: IDeal, Visa, Mastercard, SOFORT Banking en Mistercash.


Hoe kan ik annuleren?

U kunt de boeking tot 1 uur voor gereserveerde aankomsttijd annuleren.  Annuleren kan uitsluitend per e-mail via valet@park4you.nl. Wanneer u later annuleert, of niet komt opdagen (no show), kun je geen beroep doen op restitutie van het bedrag.


Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Wanneer u de boeking tot 1 uur voor aanvang van parkeren annuleert, brengen wij 25% van het totaalbedrag in rekening. 75% van het reserveringsbedrag wordt teruggestort op uw rekening. Dit geldt alleen als u schriftelijk (per e-mail) annuleert. Wanneer u later annuleert, of niet komt opdagen (no show), kun je geen beroep doen op restitutie van het bedrag.


Ik weet mijn vluchttijden nog niet, kan ik al wel reserveren?

Ja, dat kan. Wij adviseren dan om hele dagen te reserveren van 05.00 uur tot 23.55 uur. Zodra uw vluchtgegevens bekend zijn, kunt u die doorgeven via valet@park4you.nl


Mijn vliegtuig landt om 23.45 uur, ik ben dus pas na 24.00 uur bij mijn auto, welke dag vul ik nu in bij ‘vertrek’?

U vult altijd de datum in die op uw vliegticket vermeld staat. Bij de tijd vult u dan in: 23.55 uur. Omdat uw vluchtnummer bij ons bekend is weten wij precies wanneer u bij uw auto zult zijn.


Waarom moet ik altijd mijn vluchtnummer doorgeven?

Wij kunnen dan in de gaten houden of uw vlucht bijvoorbeeld vertraging heeft of juist een half uur eerder landt dan gepland. U heeft dan altijd de garantie dat uw auto klaar staat en wij de sleutel weer kunnen overhandigen zodat u meteen kunt vertrekken.


 

Staat uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact op met Park4You:

Telefoon: +31 6 50 60 83 86

Mail: valet@park4you.nl